دانلود بازی دوچرخه سواری Pro Cycling Manager 2013
ریاضی سرا و دانلود
مطالب ریاضی لطفا با فایرفاکس وارد این وبلاگ شوید دانلود نرم افزار فایر فاکس درموضوع نرم افزار است

دانلود بازی دوچرخه سواری Pro Cycling Manager 2013

…:: نسخه کامل با کرک CPY ::..

من به ورزش دوچرخه سواری خیلی علاقه دارم و اعتقاد دارم که حداقل بخشی از علاقه و عشق من به بازی های دوچرخه سواری سازنده ی معتبر Cyanide اختصاص دارد. من این بازی ها را بیش از پنج سال دنبال کرده ام و با این بازی ها توانستم تور بزرگ فرانسه را با دوچرخه سوارهای محبوبم تجربه کنم و برنده شوم. بزرگترین مشکل این سری بازی ها این بود که بدون هر مسابقه ی واقعی وارد یک بازی محدود مسابقه ای می شدیم و این اصلا درست نبود!
Pro Cycling Manager 2013 تمام مشکلات را رفع کرده و با ارتقاء نماها و به روز رسانی ویژگی های اصلی فضایی واقعی و دوست داشتنی را حتی برای حرفه ای های این ورزش ایجاد می کند.
داستان
Pro Cycling Manager 2013 طراحی شده تا لمسی واقعی از یک تیم و فعالیت های روزانه ی آنها داشته باشید و در عین حال یک شرکت کننده ی فعال در مسابقات باشید. در این حالت شما میتوانید تیم را کنترل کرده و در جهت هدف گروهیتان پیش بروید. در این بازی بازیکن می تواند پزشک های تیم، پیشاهنگ ها و کارآموز ها را کنترل کند. مسابقات بسیار زیاد و برنامه های اموزشی مختلفی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. نسخه ی جدید بازی قابلیت های زیادی از جمله قابلیت افزودن و حذف کردن المنت ها و قابلیت جدید ارزیابی نواخت مسابقه را در اختیار شما می گذارد. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ریاضی سرا 2013 دریافت نمایید.

دانلود بازی دوچرخه سواری Pro Cycling Manager 2013

گیم پلی
دوچرخه سواری ورزشی پیچیده آمیخته با تاکتیک های تیمی و تاکید بر تلاش فردی است و Cyanide تمام این ویژگی ها و خصوصیات را به شکل هنرمندانه ای در سری بازی های متنوع خود جای داده است. در مراحل Flat بخش عمده ی کار بر عهده ی هم تیمی هایی است که قادر به رهبری تیم برای مدت طولانی هستند و می توانند تا قبل از شتاب گیری نهایی که قهرمان را به خط پایان میرساند تیم را کنترل و از حوادث جلوگیری کنند.
در مراحل کوهستانی تاکتیک های متفاوتی لازم است و در این هنگام تیم توسط رهبرانی که گروه را تا آخرین فراز محافظت می کنند اداره می شود. صعود کردن در یک هجوم پرسرعت مجموعه ای از مهارت های خاص را می طلبد.
بازیکنان باید قبل از تجربه ی بازی Pro Cycling Manager 2013 با تاکتیک ها و تکنیک های تمی به صورت واقعی که در بازی ارائه شده است آشنا شوند.
ظاهر دوچرخه سوار در این بازی به نظر مهم میرسد پس لازم است تا قبل از شروع مسابقه نگاهی کوتاه به رقبا و بازیکنان حریف داشته باشیم تا نقاط ضعف و قوت را بشناسیم.
A.I هنگامی که حرکت آغاز می شود هوشمندتر به نظر می رسد و این باعث میشود که بهترین بازیکنانش برای شکست زمان حفظ شوند.
مرحله ی کوهستان کمی دشوار است و لازم است بازیکنان به میزان انرژی خود توجه کرده و با استفاده از شتاب گیری های کوتاه سرعت خود را با دیگران به تناسب رسانده و انرژی اصلی را برای اواخر بازی ذخیره کنند تا با یک شتاب گیری طولانی از خط پایان بگذرند.

دانلود بازی دوچرخه سواری Pro Cycling Manager 2013

گرافیک و صدا
Pro Cycling Manager 2013 محصولی با کیفیت است که می شود گفت با دیگر عناوین مشابه خود قابل مقایسه نیست. اگرچه گرافیک آن از مدرن ترین شبیه سازان مسابقه و FIFA ی سال گذشته تاثیر گذاری کمتری دارد اما آن بازی ها هیچوقت 130 تا 150 دوچرخه سوار یا بازیکن را به صورت همزمان و با ویژگی های فیزیکی خاص خود نداشته اند. به علاوه، بازی های دیگر هیچ گاه هزاران کیلومتر از جاده های دنیا را به هرماه جزئیاتشان به نمایش نکشیده اند.
مشکل من با Pro Cycling Manager 2013 این است که نمای بخش مدیریت آن به نسبت سالهای اخیر کمتر قابل تشخیص است، تب های مختلف آن را به سختی می شود از هم تشخیص داد.
جزئیات جاده نیز در مقایسه با خود دوچرخه سوار ها ابتدایی به نظر میرسد و گاهی حس می شود که در عوض ارتقاء اتمسفر بازی، بازیکن را از آن دور میکند.
موزیک بازی هم به علت اینکه تکراری از بازی سال گذشته است کسالت آور به نظر می رسد و فکر می کنم که اگر از یک آلبوم متناسب با ورزش دوچرخه سواری مانند Kraftwerk استفاده می شد نتیجه ی بهتری را در جور شدن موزیک با فضای مسابقه مشاهده می کردیم.

دانلود بازی دوچرخه سواری Pro Cycling Manager 2013

بازی چند نفره
مسابقات دوچرخه سواری هنگامی که بازیکنی تمایل و وقت کافی برای بازی چند نفره را داشته باشد به خوبی قابل تنظیم هستند.
گیم پلی در سطح بنیادی تغییری نمی کند اما تاکتیک هایی که یک همبازی واقعی و زنده به کار می برد، حتی اگر شخصی باشد که با ورزش آشنایی و انس زیادی ندارد، بسیار جذاب تر از تاکتیک ها و رفتار کامپیوتر است.
کسانی که مایل به انجام بازی های چند نفره هستند و به دنبال یک همبازی می گردند بادی در فروم اختصاصی هواداران Pro Cycling Manager 2013 عضو شوند.

دانلود بازی دوچرخه سواری Pro Cycling Manager 2013

نتیجه گیری
Pro Cycling Manager 2013 یک بازی مهیج است که بسیاری از افراد آرزویش را داشته اند: کسانی که به مسابقات دوچرخه سواری علاقه مند هستند و توانایی ذهنی برای اداره ی تیم و بازی را دارند می توانند در این بازی استعداد های خود را به نمایش بگذارند.
مکانیسم های اصلی بازی گاهی کمی عجیب به نظر می رسند: سرعت به آنگونه که در واقعیت لمس می شود وجود ندارد و فضاهای کوهستانی و نمای آنها تفاوت هایی را ایجاد می کنند که امروزه به ندرت دیده می شود.
زمانی که توانستم با انتخاب بازیکن محبوبم Cancelarra از اسپانیا و تاکتیک های زیبای او بازی کنم بزرگترین لذت بازی زندگی ام را چشیدم و وقتی ناتوانی خود در ارتقاء مهارت های Time Trial بازیکن مورد علاقه ام Andy Schleck را حس کردم و فهمیدم که نمی توانم برنده ی تور فرانسه شوم در ناامیدی تمام گریه کردم.
Pro Cycling Manager 2013 تجربه ای لذت بخش و ملموس برای کسانی است که همیشه با ورزش همراه هستند و همچنین دروازه ی ورودی شایسته برای کسانی است که فقط به ورزش علاقه دارند.

دانلود بازی دوچرخه سواری Pro Cycling Manager 2013

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3/Windows VISTA SP2/Windows 7/Windows 8
Processor: AMD/Intel dual-core 2.2 GHZ
Memory: 2048 MB
Graphics: 256 MB 100% DirectX 9 and Shaders 3.0 compatible NVidia GEFORCE 7900/ATI RADEON X1600/Intel HD 2000
DirectX®: 9.0
Hard Drive: 11 GB
Sound: DirectX 9.0 compatible

راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.
راهنمای نصب بازی:
1 – از قطع بودن اتصال سیستم به اینترنت مطمئن شوید و تا پایان مراحل زیر به اینترنت متصل نشوید.
2 – آنتی ویروس سیستم را به صورت کامل غیر فعال کنید.
3 – نرم افزار DAEMON Tools را دانلود و نصب کنید. (برای دانلود اینجا کلیک کنید)
4 – پس از نصب نرم افزار، فایل Pro.Cycling.Manager.2013.iso را با استفاده از نرم افزار DAEMON Tools اجرا نمایید.
5 – وارد My Computer شده و وارد درایو مجازی جدیدی که ایجاد شده شوید.
6 – با اجرای فایل Setup.exe به نصب بازی بپردازید.
7 – بعد از پایان مراحل نصب بازی آنرا اجرا نکنید و سیستم را رستارت نمایید.
8 – بعد از بالا آمدن سیستم بدون آنکه بازی را اجرا کنید وارد پوشه ی Crack شوید و فایل Setup-Patch-1.0.2.0-From-1.0.0.0.exe را اجرا و نصب کنید.
9 – پس از انجام اینکار مجددا وارد پوشه ی Crack شوید و فایل های PCM-Protection.dll و Setup-Patch-1.0.2.0-From-1.0.0.0.exe را در محل نصب بازی کپی نمایید.
10 – پس از کپی فایلها ممکن است با اخطار تکراری بودن آنها رو به رو شوید که در این صورت گزینه تایید و جایگزین کردن فایل جدید را انتخاب نمایید.
11 – حال بازی را اجرا کنید و در پنجره ی فعالسازی بازی سریال CPY5-63AB37-D74585-CCEC35-79D8A3 را وارد کرده و سپس برروی Activate Manually کلیک نمایید.
12 – پس از اینکار در پنجره ی فعالسازی بعد کد CPY-47563-82435-4352A-BC484-27456-99D53 را وارد نمایید و سپس برروی Next کلیک کنید.
13 – حال برای ایجاد یک پروفایل جدید در بازی می توانید از کد CPY0-1230-123N-BXAO-AXYZ استفاده نمایید.
14 – بازی با موفقیت رجیستر شد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بعد از کرک بازی هرگز نباید آنرا آپدیت کنید.

.:: بخش اول ::.


.:: بخش دوم ::.


.:: بخش سوم ::.


.:: بخش چهارم ::.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 1 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط Amirreza
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 107
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 107
بازدید ماه : 348
بازدید کل : 550574
تعداد مطالب : 675
تعداد نظرات : 127
تعداد آنلاین : 1


استخاره با قرآن کریم
دریافت کد استخاره آنلاین

ابزار پرش به بالا

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل چاپ این صفحه